tisdag 8 mars 2011

Dag 2

Idag åkte Juliana till Brasilien så jag är ensam i en vecka. Men, ensam på kontoret betyder inte benen i högläge, vilket jag är väldigt glad över att det inte gör. Min första riktiga uppgift som praktikant blev att ringa ComHem och fixa en internetanslutning som var på vift. Bra uppgift för att blir varm i kläderna. Min andra uppgift består i att designa en rad olika fotoböcker, det känns som ett bra steg i rätt riktning. ComHem - Fotobok. 


Jag har skypat med Axel ikväll, det var så underbart som det bara kunde vara. Han sjöng en av sina nya låtar, jag smälte som en piggelin i öknen. Vi har även storhandlat på Willys, sen kom Jennifer på besök och åt falafel med oss. Jag trivs, med allt. 

Fårabäck - Februari 2011

4 kommentarer:

  1. När Axel lutade sig fram och ville pussa skärmen då var det jag som smälte som en piggelin i öknen=)

    SvaraRadera
  2. Ja, som vanligt var det ju vid den tidpunkten det var dags att hålla tyst och svälja ett par gånger för att inte börja storlipa :)

    SvaraRadera
  3. Ja, jag säjer väl som vanligt Lindis, "Kör så det ryker"!
    Kram Pappa.

    SvaraRadera